Arkadaşlar hep bu başlığı açmayı bekledim. Çok şükür nasip olduAnlatacak çok pozitif bir doğum hikayem olmadı açıkçası. Saat 13.56 da oğlum doğmuş. Ben spinal ile başladım ancak spinalim tutmayınca genele döndüm. Çift anestezi oldum yani tabiri caizse.Oğlum 3800 idi ve kanala inmemişti. Dikişlerim zorluyor doğrulamıyorum bir de öksüremiyorum. Başa dönsem vajinal doğum denerdim açıkçası. Burası negatifleri:) öyle güzelmiş ki öyle harika ki.. daha önce napmışım oğlum olmadan bilmiyorum. Yeryüzündeki tüm acılara bulantılara kusmalara değermiş. Bana dua edin ağrılarım geçsin. Ve lütfen bunun benim doğum öyküm olduğunu anestezide talihsizlik yaşadığımı unutmayın. Size su gibi doğumlar dilerim ☺️