Birannesii Ben daha 2 haftalıkken başladı doktor alttan muayeneye ve alttan muayenede kalp atış ritmini görebiliyor. Tüp bebek yaptırdığım için ilk 1,5 ay kadar hep alttan muayene etti. Elhamdilillah hiç bir sıkıntı olmadı. Zaten korkma zararı yok diye de başta söylemişti