Deryaadagyeli Merhaba kızlar ben 13+4 deyim yaklasık iki haftadır bulantılarım bitmişti ara ara sabahları cıkardığım olurdu o kadar ama son 4 gündür yine bütün gün bulantı var normal mi bu buna benzer bişey yasayan var mı
_peritozu Bende aynı durumdayım bi süredir biraz geçti gibiydi rahattım 2 gündür yine başladı sanırım böyle devam edecek 😔