Hanımlar karın ağrısı ishal gaz sancısı yaşıyorum. Karnımın her yeri acıyor çok fena. Cuma günü doktoruma gittim serum verdi ama geçmedi. Bu karın acıması ve gaz için evde yaptığınız fayda eden doğal birşey varmı Allah aşkına. Sıcak su torbası ile yatıp kalkıyorum. Sıcak banyo yapıyorum. Gaz masajı yapıyorum ama nafile.😓 37 haftalık gebeyim.