Bsrrgl benim mobilyalarim da modalife dan. Genelde cok memnunum tek iki sey haric. Koltuklarimin kumasi cok kotu yani cok toz topluyo bu da benim kendi tercihimden dolayi tabi markadan kaynakli degil bilseydim bu kumasda olan koltuk tercih etmezdim. Ve yatak. Evet yataklari cok kotu 3 bucuk yildir evliyim şimdi yataga bi otursam ses cikiyo. Cok kotu cidden. Hic rahat da degil ozensiz bi yatak. Bilseydim boyle koltu olcagini daha iyi markadan ortopedik mi ne oluyo onlardan alirdim diger monilyalarima bisi diyemem cok iyi cunku tv unitem makyaj masam dolabim yemek odasi falan onlar cok iyi ama dedigim gibi yatak gercketen cok kotu ve kalitesiz. Modalif gibi buyuk markanin boyle yatak vermesi ne bilim sasirtiyo beni 🤦🏻♀️