Kızlar şuan 5+4 haftalık hamileyim hamilelik öncesi 1-2 kilo dışında fazla bir kilom yoktu ama hamile kalır kalmaz öyle bariz bir yemem artmasa da karnım 3-4 aylık gibi bir anda şişti neden olduğunu anlayamadım en son 15 aralıkta 3.5 aylıkken bir kaybım olmuştu acaba 2. Gebelik diye mi böyle oldu başına gelen ya da bilgisi olan var mı