Gzde14 canım 34 ten sonra ya 1 hafta arayla yada 2 hafta arayla çağırıyorlar kontrollere tabiki gitmeliyiz onun dışında herhangi bir şikayette de gitmeliyiz basit şeylerden dolayı değil tabiki fakat ağrı sancı kanama lekelenme vs olaylarda aksatmadan gitmeliyiz mesela benim kasılmalarım çok oluyor sağlık ocağındaki doktor kasılmaların kısalırsa ve kasılmadan 15 dk sonraya kadar ıslaklık hissedersen beklemeden doktora git dedi haftamız ilerliyor bebeğimiz büyüyor bazi şikayetleri göz ardı etmemeliyiz