31+3 ten merhaba 🐣 benim minik kızım gün içinde minik minik hareket ediyor ama bazı anlar oluyor sanki böyle irkilmiş gibi veya cezbe gelmiş gibi ardı ardına vuruyor. Hani böyle alacaklı gibi kapıyı vuruyormuş gibi sanki bam bam bam 💥 Bi anda ay n’oluyo n’oluyo diyorum 😅 sizin de böyle mi minikler