Arkadaşlar merhaba, dün ilk kez ultrasona girdim doktor kese var embriyo yok dedi aksi bir şey demedi ama çok endişeliyim boş gebelik olabilir mi diye düşünüyorum daha önce başına gelen var mı ? Haftaya tekrar gideceğiz olmadı alttan kontrol edeceğim dedi.