Kizlar yatiyordum ayagi kalktim Pijamamda islaklik hissettim (akinti gibi cok degil) . Tuvalete de gitmem gerekiyodu , gittim önce sifona bastim (huyumdur) sifonun bitmesini bekleyemedim
tutamadim, isimi hallettim. O arada su da geldimi gelmedimi anliyamadim? Böyle bisey yasiyan varmi ? Ic camasirimda islaklik vardi ama akinti da olmustu ( azcik beyaz akinti vardi, gerisi sadece islakti) . Degistirdim ped taktim bekliyorum🤷🏻♀️ bebek hareketli, agrim felan da yok . Anliyamadim ilk Gebeligim.