Alminasbl Arkadaşlar sezeryan benm 38.haftada doğum beklyrz ama bı kaç gündür kasıklarım acıyor bildiğiniz Çarşamba doktor kontrolüm var sizce erken doğum olablrmi? Hareketleri de şöyle çok toplanıyor sağa sola bebek . Bilemedim sizce ?
Eylul_eylul Bnde 36.haftadayım sağ alt kasığım acıyor resmen bakalım bnde çarşamba gidicem doktora ne dicek