Mrvtrk Kızlar merhaba. Bebek arabası bakmaya başladım. Kraft queen ve kraft kenya modelini beğendim . Kullanan ve memnun kalan var mı acaba. Bir de yeşil renk sizce kullanışlı olur mu. Siyahla yeşil arasında çok kaldım.
cerennncee Mrvtrk kraft kenya aldımm.. çook kolay katlanması ve hafif olması çok hoşuma gitmişti. Henüz kullanmadım, bebişimi bekliyorum:)
tunasmom Mrvtrk Kraft genel olarak kaliteli kullanışlı bende kraftın nepalini kullanıyorum. Yeşilini görmüştüm güzel bence 🙂
mugemuzn Mrvtrk kraft kenya aldim, daha bebeğimiz doğmadı kullanmaya başlamadım kaliteli diye aldık ama belki el alışık olmadığı için mi bilmiyorum bana biraz aparatları takmak falan zor geldi
Mrvtrk cerennncee peki hangi rengini aldınız. Bende alırsam beklicem ekime kadar kızçemi🥰 sağlıkla kavuşun🙏🏻
Mrvtrk tunasmom siyahla yeşil arasında cok kaldım. Acaba ilerdeki cocuğum erkek olursa ona da kullanabilir miyim yeşili
Mrvtrk 1kediannesi bende gördüğümde çok beğendim. Şık bir görüntüsü var bebek içinde konforlu geldi bana. Siz hangi rengini aldınız
Caglaguney Mrvtrk bende Kenya’nın yeşilini aldım herkes bayıldı ve cinsiyette fark etmiyor ben im bebeğim erkek 😊