BirAskMasali1323 Bu tarihte doğum yapacak anneler ve bebişleri şanslılar tarih uyumu açısından😍Yani 3 gün sonra Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🥰
AnnesininBaliii07 BirAskMasali1323 amin bizede sezeryan gününü doktor verdi, güzel bir tarih seçtim dedi bende anlamamıştım sonradan fark ettim , hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah 🙏🥰
Busragul97 BirAskMasali1323 bebeğimin doğum tarihi olarak görünüyor ilki zorunlu sezeryan oldu bu doğumumu Ssvd olarak deneyeceğiz inşallah Sizlerde dua edin sıkıntısız atlatayım 24 Nisan’da hayırlısıysa o gün kolaylıkla normal bir şekilde kucağıma alayım. 🥹
Merve_ceyhan0803 BirAskMasali1323 bizde o güne tarih almıştık ama maalesef nasip olmadı 16 nisanda geldi miniğim 🥰🥰
Halimeo BirAskMasali1323 bende sağlıkla alallim kucağımıza inşallah Çarşamba gününe kadar çok sabirsinizm
BirAskMasali1323 AnnesininBaliii07 yaa ne güzel rabbim bi nefeste bi avazda kurtarsın inşallah diycemde gerçi sezeryansın😂sezeryan yapanlara ne denir bilemedim sağlıcakla bebişinizi kucağınıza alırsınız inşallah evet çok güzel denk gelmiş🥰sizin
BirAskMasali1323 Busragul97 Rabbim bi nefeste bi avazda kurtarsın inşallah bebişinizi sağlıkla sıhhatle kucağınıza alırsınız inşallah rabbim doğumunuza kolaylk versin canım Ssvd nedir onu bilmiyorum
BirAskMasali1323 Merve_ceyhan0803 bebiş sabırsızlanmış annrsine bian önce kavuşmak için🥰sağlık olsun bebiş ve siz iyi olunda gerisi mühim değil
N42 BirAskMasali1323 bende carsamba doguma gıtcem ınsallah Rabbim yavrularımızı saglıkla kucagımıza almayı nasıp etsın🤲🏼
BirAskMasali1323 N42 Rabbim bi avazda kurtarsın sağlıkla sıhhatle bebişinizi kucağınıza alırsınız inşallah🤲
Zzeeyynepp 23.04 tarihini verdiler tamam dedim sonradan 24.04 istedim olmaz kaydettim artık zaten dolu o gün dedi doktor ters biriydi zaten bende uzatmadım tamam dedim 😬
Havvakc Zzeeyynepp ben bilerek 23 nisan seçtim çok güzel unutulmaz bir gün bence . Doğum tarihi sorulunca 24 nisan deyince o uyumu düşünmeden kimse fark etmeyecek ama 23 nisan deyince daha güzel bence 😁
Zzeeyynepp Havvakc benimde eşim 23 Nisan ben 24 Nisan diye konuştuk sonra doktor 23 Nisan dedi 😅 hayırlısı artık ☺️
Zzeeyynepp Havvakc aaa gözünüz aydın 🥰 hayırlı olsun bebiş kendi seçmiş geleceği günü ne güzel 🥰🥰 darısı başıma benimde yatışım yapıldı yarın inşallah doğum 😅