zeynonunannesiiii 33+0 oldum bugün Yaklaşık beş dakikadır geçmeyen kasık ağrısı ve bebekte kasılma devam ediyor 😮💨
Mommy24 @“MorKelebek54”#p32 zeynonunannesiiii dün bende de oldu sancı hissi geldi. Ama düzenli değildi. Yalancı sancı gibiydi geçti. Bebek hareketlerini de baya aşağıda hiss ediyorum. 5 sm sonra çıkıcak sanki öyle aşağıda. 32 haftayız
Betren Ay sizde mi yaa sancilar bi kac saat durup giriyo kasilmalarim da düzenli değil ama çok kasiliyorum ya bu hafta çok zor geçti