Evet kesinlikle stres yapmayın banada dördüncü ayına girince biter diyordu herkes ama hâlâ devam ediyor.o yüzden biticekmiye odaklamayin kendinizi bı yönden iyimis bebegin sağlıklı ilerlediğini gösteren bir durummus böyle düşünün, ben prilam kullanıyorum size vermediler mi baya rahatlatıyor beni ve tabiki tuzlu kraker he bide dokunan bulantinizi arttıran besinler olabilir kendinizi biraz dinlemelisiniz bana yoğun baharatlı şeyler dokunuyor mesela