37+3de gebelik kolestazı olduğum anlaşıldı. Doktorumuz 38 de sezeryan ile bebeği alalım dedi, bizde ilk vajinal denesek olmaz mı dedik. Yarın sabah 6.30da hastaneye yatış işlemimiz yapılacak suni sancı verilecek, bebek sıkıntılı olursa sezeryana dönülecek. Lütfen dua edin korkuyorum. Sıkıntımı paylaşmak istedim Allâh razı olsun.