Sevdaferhat Bende 1 aydır kullanıyorum hamılelık surecımde likten sormadım kullandım sonra doktoruma sordum o şekıl kullanmaya devam ediyorum 😊
Sevdaferhat nilmur0 olur mu canım ben kullanıyorum her hangı bir zararını yan etkisini görsem burada kesinlikle yazmam gerçi kullanma zorunluluğunuz yok ki içinize sinmedikce alıp kullanmayın biri önerse bile öncelikle içiniz ısınsın o şekil kullanın 😊
Busra_bugraaa Ozlemkmrr benimde oluyor yaaa 25+5 olduk hergün bir yerden çıkmaya devam ediyor😒 sinir bozucu