Merhaba arkadaşlar. 34+3 haftalığım ve 1-2 gündür kasık ağrım oluyor şiddetli şekilde değil ama. Bide 30-31.haftadan itibaren bebeğin hareketlerinde azalmadan ziyade tekme değilde kendini oynatmasını, ayaklarını çekmesini vs gibi hareketlerini hissediyorum ama bir yandan da azalmış gibi geliyor. Yeri daraldığı için diye düşünüyordum ama yer daralması için daha erken midir? En son 32.haftada kontrole gittiğimde 2 hafta önden gidiyordu 2378 gramdı iri olmasınında yeri daralmasında etkeni var mıdır? Kasık ağrısı ve bu durum normal midir siz yaşadınız mı veya yaşıyor musunuz bunları? 🌸