Bende decavit kullandım ve bende yan etki yaptı vücut kıllarım çoğaldı yüzümde vücudumda sivilceler çıkardı çıkan sivilceler halen gitmiş değil doğumdan sonra inşallah gider bende doktora söyleyip bıraktım mecbur vicium d3 ve balık yağı feramat kullanıyorum 35+5 deyim doğuma kadar kullan dedi doktor