Sewi Merhabalar, Şu an 28+4 olduk. Bazen geceleri nefes alamıyorum boğulacak gibi hissediyorum. Psikolojik bir durum sanırım. Benim gibi hisseden var mı bilmiyorum ama çok zor bir durum;(( sizinle paylaşmak istedim..
1zehrs Sewi kansızlığınız varmı aynı haftalarda aynı şeyleri yaşadım aşırı kansızım demirim düşük çıktı demir serumu takmayı önerdi doktorum
niyetimkalpkirmamak Sewi bu durum normal kızlar. Kardiyoloji doktorum önceden söyleyim nefes darlığın olacak demişti
Kubrakstr Bende çok yaşıyorum bunu, hava soğuk olsa bile cam açık uyuyorum psikolojik olarak oksijensiz kalıcakmışım gibi hissediyorum
Dlar Evet sanki hava yetmiyor gibi me yazık ki bende aynı şeyi hissediyorum oksijen az da ben çekemiyormuşum gibi ne yazıkki