-tugbmrt ya inanın insan ilk doğumu ya ne olduğunu aşırı aşırı merak ediyor bi de son zamanlar yalancı sancılar hep yokladığı için emin olamıyor nasıl falan diye ama inanın cidden anlatılmaz yaşanır. Yani bana herkes adet sancısının kat be kat fazlası demişti ama ben ilk sancılandığımda üşüttüm sandım kendimi hani insanın karnı çok ağrır tuvalete gitmek ister ya aynı öyle ağrı sarmıştı beni ama tüm karnımı sardı ve asla ne yatabildim ne oturabildim yürümek iyi geliyordu ya da çömelmek. O sebeple ben adet sancısı gibi hissedemedim sonra düzenlenip arttıkça belden kasıklara doğru vuruyordu bunu hatırlıyorum. Ama inanın beyin bu sancıları siliyor ya 😂 he bir de sancıyla beraber karın aşırı kasılıyor.