pamuk34_
Kendini hiç kötü hissetme sende bebeğinde çok ama çok değerlisin, bebeğinin sadece senin sevgine ihtiyacı var sen mutlu olursan o da mutlu huzurlu bir bebek olur.. Ayrıca herşey kısmet nasip, benim bebeğim doymuyordu doktoru mecbur mamaya başlatıcaz dedi 2 aylıkken mamaya başladık şuan 10 aylık, gönlüm isterdi ki anne sütüyle büyüsün ama sütüm kesildi gelmedi mamayla büyüdü ama çok şükür gelişimi kilosu herşeysi yerinde maşallah.. Herşey nasip hiçbirşey kendini üzmeye değmiyor.. Bana çocuğum iki aylıkken çok dediler sütün gelmiyor, çocuk doymuyor, sen bu çocuğu doyuramıyorsun diye diye olan sütüm de gitti stresten.. Şimdi diyorum keşke hiç kafama takmasaymışım kimseyi o kadar üzüldüğümle kaldım ben üzgünken bebeğimde huzursuzdu hep meğer hissediyormuş boşuna yıpratmışım kendimi.. Şimdi çocuğum büyüdü şükür yakında yaşına gircek ama bana laf edenler hala herşeyde bir beğenmemezlik laf söyleme kusur arama yapıyorlar duymazdan geliyorum çok daha mutluyum umursamayınca..