Leyli_gul Sol kasık tarafımda ve sol bacağımda değişik bir kramp mı desem ağrı mı desem bilmiyorum yürürken çok hissediyorum ama korkuyorum ne olabilir neden olabilir ne yapmalıyım.Yardımcı olursanız çok sevinirim
Shurupp Leyli_gul genelde bu tarz postlara cevap verilmiyor burda dedikodu kaynana meselesi olmadıkça o yüzden çok bişey beklemeyin. Gebe misiniz yeni doğum mu yaptınız kramp olabilir
Leyli_gul Shurupp gerçekten kaç kere yazdım korkudan nefesim kesilicek yok daha yeni gebeliğim yarın kontrolüm var ama bacağıma da vurmaya başladı ağrı çoğalıyor gibi o yüzden sormak istedim teşekkür ederim ilgilendiğiniz için 😍🫶🏻
Shurupp Leyli_gul kramp ağrısıdır bence ama doktorunuzla mutlaka paylaşın çok da hareket etmeyin yine de yarına kadar. Hatta imkanınız varsa acile gidin ne olur ne olmaz geçmiş olsun
ahasdemir Yürüyüş yürüyüş yürüyüş kesinlikle bende çok çektim hala çekiyorum normal korkmayın rahim büyüdükçe ağrı yapıyor
Yamanmomy Leyli_gul bendede aynısını var bacagm çekiliyor ağrı oluyor doktor magnezyum verdi inşallah geçer uyurken bile sürekli bi sağa bi sola dönüyorm ağrı yapıyor
Beybitooo Leyli_gul bende öyleydim doktorum magnezyum başlattı çok şükür kramplarım ve bacak ağrılarım geçti
Elifelfelif Leyli_gul 24. Haftadayım ben nerdeyse 2 haftadır aynı sorunu yaşıyorum doktoruma sordum gayet normal dedi sonuçta oraya belli bir ağırlık yüklendi eskisi gibi hissetmemiz normalmiş ama siz yine de doktorunuza sorun.
Canan-06 Leyli_gul benimde gebeliğimin ilk haftalarında aşırı kramp giriyor yürümeye acizdim magnezyum verdi doktorum geçti onu kullandıkça