Kan sulandırıcı iğneyi doğumdan ne kadar süre sonra kestiniz hanımlar? Ben de kullanıyorum bebeğim bir aylık oldu. Hamilelik esnasında akcigerime pıhtı atmıştı göğüs doktoru doğumdan sonraki 3 aya kadar kullanacaksın dedi, kadın doğum doktorum da doğumdan sonraki 40 güne kadar kullanacaksın dedi. Artık iğneyi vurmak işkence gibi geliyor siz ne zaman bıraktınız hormonlar ne zaman normale dönüyor?