meleginannesi33 Kızlar ben 7+1 im ama aşırı uyku halim var gözlerimi açamıyorum desem yeridir benimle aynı durumda olan anneler var mı aramızda neler yapıyorlar yardımcı olur musunuz 2,5 yaşında kızım var bundan dolayı uyuyamıyorum
Hulo2105 meleginannesi33 ilk 3 ay bende öyleydim 12 de uyanır 2 de tekrar uyurdum baya da derin uyurdum sanki uyumamış gibi. 4. Ayda kesildi ama enerjim yerine geldi
merveoflu meleginannesi33 19+3 deyim 15.haftaya kadar sürekli uyku halindeydim ve duygularım da sürekli dalgalanmalar vardı 😀
meleginannesi33 Babyar bu hamileliğim çok değişik sürekli ağlama krizleri falan ne oluyor anlayamıyorum bana