feridelevent_08 Ben adet gününde başlayan ve 5 gün süren lekelenme yaşadım, sonra adet kanamasına dönmeyince 5.gün akşamı şüphelendim ve ovülasyon vardı onla inanmasamda bir ihtimal deneyeyim dedim ve yaptım böyle çıktı. 
Sabahına da gebelik testi yapmıştım oda böyleydi.
Sizin adete daha var sanırım, ben adet gününden sonraki 5.günd e buşekilde öğrenmiştim, çok koyu olmasının sebebi belkide odur bilemiyorum ama googlede de baktığımda hep T C den koyu diye okumuştum. İnşallah sizinde vardır. 🌸