Bu hastaneye giden var mı ?
Nime07 bn gtmedm ama memnun olan yokmuş
Nime07 ay sakın gitmeyin tam bri tuzakcilar makineleri de çok eski
Hamimom aaa fiyatı uygun diye gidecektim. gitmiyim. çok sağolun