yaseminan 11+ 3 günlük hamileyken kontrole gittm doktor 12+4 günlük dedi şok oldum normalde son adet günü baz alınarak hesaplama yapılır ki ben eminim benim bebeğim 11 haftalık bile değil neye göre ultrasonda büyük çıkıyor acaba
Burcinkmslgl yaseminan Benim bebeğiminde gelişimi 2 hafta önden gidiyor 36 haftalıkken 38 hafta çıkıyor ölçümlerde
673494 yaseminan benım bebegım 3 hafta buyuk cıkıyor. Beslenmeyle alakalı.seker olmadıgı surece bı sıkıntı olmaz. Ben suan 36haftalıgım bebek uc hafta buyuk yanı o degısmıyor az bi degısım payı oluyor okadar.
yaseminan Sinem21 bende bebeğimin gelişimi güzel diye seviniyordum ama kan şekeri ile alakalı diye bi kaç yazı okudum inşallah iyi bişeydir
_peritozu Doktorunuz bununla ilgili açıklama yapmadı mi bebeğin gelişimi önde gidiyordur diye düşünüyorum
Busemom Benimde aynısı oldu 12+3 normalde doktorum 14 haftalık diyor. Yarında inşallah görebilirsek cinsiyet öğrenicez 😘