ZeyHus33 ben hiç kıyafet alışverişi yapmadım oğlum olucak ablamın oğlu 2,5 yaşında onun yenidoğan takımları ve benim 2,5 yaşındaki kızımın unisex yenidoğan takımlarını yıkadık ütüledik 33.haftada ben alışverişe 30.haftada başladım isimli hastane çıkışı nohut battaniye müslin battaniye puset minderi ve örtüsü emzik biberon gibi alışveriş yaptım bugün 35 haftayız sancılarım başladı yavaş yavaş artık hastane çantası hazırlığına başlıyım dedim😄hayırlısıyla kucağımıza alalım hepimiz❤️🙏🏻