Bbuse12 36+4 te doğdu oğlum ben hissetmesem de sancılarım başlamıştı devlette çok korkuttular beni bir de bebeğim makat geliyordu fakülteye gönderdiler yoğun bakıma alınır falan diye şehir değiştirdim aile doktorumuza gittim bebeğin gelişimi gayet yerinde dedi hiç bişey vermediler kuveze de almadılar çok şükür Gönlünü ferah tut