zelihapyrz Merhabalar şuan 8 haftalık hamileyim ve düşük riskim var fena üşütmüşüm ilaç kullanmamda bi sakınca olurmu yarın doktora gidicem zaten ama bu durumu yaşayan varmı
sutlukahve zelihapyrz parol harici ilaç önermiyor doktorlar senin bi de riskli bir durumun varmış doktorunla görüşmeden ilaç içme bence. Bugünlük sabret duramıyorsan acile git derim