Merhabalar, normalde adetim hiç şaşmaz her zaman düzenli olurum veya beklenen adet tarihinden 1-2 gün önce olurum. Bu ay rahim filmi çektirdim takviye vs aldım. Adetim 2 gündür gecikiyor erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Bu idrar testini yapıp negatif çıkıp kan testi pozitif olan var mıydı ? 🥺