07sym07 tam göbek altında olur genelde o haftalarda ama doktora gittiğinde ultrason cihazını tuttuğu yerden de anlayabilirsin. Herkeste değişir bebek hareketlerini hissetmek ben erken hissettim 19 haftalık hamileyim 2 haftadır net hissediyorum. Ama ablam 21. Haftaya kadar hissetmemişti mesela 🥰 O yüzden korkmanı gerektirecek bi durum yok bebiş sağlıklıysa en kısa zamanda hissedersin sende 🙏 sağlıkla kucağına al insallah 🙏