Heyecanli canım bn doktora gıtım benım kasıntım akıntıya dondu bı ara sonra cok ıslanmaya basladım gunde 4defa falan ic camasırımı deyıstırıyodum sonra doktora soyledım doktorda ıslaklıkmı yoksa akıntımı dedı yok ıslaklı dedım oda benı dogumhaneye ebeye yonlendırdı ebe altan muayne ettı benı bebeyın suyu gıdıyomu dıye ettıkten sonra doktora gıttım yatırdı doktor benı 3gun falan hep 1000ml olan serumlardan taktı kasıntım durdu suyumda gıtmedı cıktım eve geldım bı hafta gectı gene kaşıntı aynen artık altımda kasıntıdan dolayı sısme oluyo benım