Zeynepci012 Ben 13+5 de doktora gittim baya iyi bi doktordu cinsiyet için kontrollerim yapıldı doktor sorular sordu ve cinsiyeti söylicem hazır mısınız dedi bizde hazırız dedik ve bi prensesimiz olucağını öğrendik doktora çok güveniyorum beni cinsiyetten sonra 20. Haftada çağırdı daha henüz 17. Haftadayım cinsiyet değişme gibi bi durum olabilir mi? Tedirginim biraz herşey git gide pahallaşıyor
Selinmoon Zeynepci012 Ben iki defa detaylıya girdim 😂 artık bundan sonra değişmediyse değişmez herhalde. Her gittiğimde kız 😂 ondan sonra alışverişe başladım
Adenala Zeynepci012 Hayırlı uğurlu olsun öncelikle sağlıkla gelsin 🙃 ben ilk büyük eşyalardan başlamıştım bebek arabası puset beşik şifonyer vs kıyafet olarak Ebebek sürekli indirime giriyor zaten lcw kids te çok güzel şeyler var
4ysegulec Zeynepci012 Bana da 16. Haftada mı ne kız demişti yine de emin olmadım almadım bir şey unisex aldım hep. 25-26. Haftada tekrar kız deyince ikna oldum almaya başladım.😂 Sadece kıyafete yönelmeyin bence kıyafet harici ihtiyaç olan birçok şey de var çünkü onlardan da alabilirsiniz.
Edbncmn Değişme ihtimali kız da daha çok oluyor bence muayene olduktan sonra alışveriş yapmalısın yada unisex ürünler al
Zeynepci012 Edbncmn Ya bende çok böyle duyumlar almıştır değişme ihtimali yüksek demişlerdi eşimde dün rüyasında tombiş bi oğlumuz olduğunu görmüş napıcağımı bilmiyorum 😂 dediğin gibi unisex daha çok yaparım şuan şehir dışındayım burada çeşit çok ama yaşadığım yerde pek fazla yok
Zeynepci012 Edbncmn ya geçen salı gittim kaşıntı için kendi yaşadığım yerde devlete ondada bebeğin göbek kordonu bacak arasındaydı göremedi bugünde pazar özel hastane açık değildir bence
Zeynepci012 Selinmoon benim detaylıda mayısın ilk haftasında gel dedi ama detaylı yaptırmak istemiyorum doktor eğer herşeyine güzelce bakarsa
Zeynepci012 Adenala amin çok teşekkür ederim bakalım gidicem şimdi hem fiyat araştırıcam hemde uygun gördüklerimi alırım dedim
myavocado Zeynepci012 cinsiyet belli olmadan alabileceğiniz ürünler de var, bebek arabasi, puset gibi, beyaz, yeşil, sarı gibi renklerde takımlar zibinlar alınabilir, banyo küveti, battaniye tarzı şeyler aklıma gelenler
Merve1414 Zeynepci012 zıbın ağız silme bezi battaniye anne bebek cantasi emzik biberon alabilirsin bence yada beşik falan
Zeynepci012 @4ysegulec @Damlaozzz @asell13 @myavocado @Merve1414 Beklemeyi Tercih Ettim Kızlar Çok Teşekkür Ederim Güzel Düşünceleriniz İçin Eşim Ve Diğer Herkes Beklememi Söylediler Erkenmiş Morelim Bozuldu Ve Doğana Kadar Hiç Bişey Almıcam.
asell13 Zeynepci012 kız niye modunu düşürdün bunun için çık 2-3 tulum zıbın al boşver herkesin dediğini önemseme
obirannea Zeynepci012 cinsiyeti kesinlesince başla ama kimseye söyleme herkes bir laf ediyor karışıyor
Merve1414 Zeynepci012 disari çıktıkça eline para geçtikçe 2 _3 bişi al boşver takma milleti ve eşini ilk 2 çocuğumda eşim hemen alışverişe götürmüştü bu 3. Hamilelik eşim hep erken erken dedi onu bekleseydim çocuğun 1 zibini bile olmicakti resmen 33+5 im hep kendim çıktıkça aldım onu bekleseydim toptan alsaydın hem çok pahalı hem de hepsi olmasın ihtiyaç oldukça alırız derdi ama başkaları için moralini bozma banada ilk cocukta çok karismislardi doğmamış çocuğa oda yapılmaz dön biçilmez belki bişi olur her aldığımızı saklamistik son aylarda yeni aldık diye meydana cikarmistik
4ysegulec Zeynepci012 Yaa üzülme.🥺 Benim de modum düşmüştü alamıyorum kesin değil diye. Fakat Unisex renkler alıp kendimi motive ediyordum öyle böyle zaman çok hızlı geçiyor bir bakmışsın 25. Haftayı geçmişsiniz inşallah.🥹