KubraaaD yenidoğan takımlar aldım pamuklu aşırı kalın olmayanlardan uzun kollu yani 5-6 tane hastanede zaten kalın giydirmek istiyorlar çünkü yenidoğan vücut ısısı hemen alışamıyormuş doğduğu ilk 1-2 hafta öyle giyer diye düşündüm sonası için bol bol sıfır kollu çıtçıtlı zıbın , alt pijama incelerden aldım e bebekten müslin örtüler aldım üstünü örtmeye yazın doğumm yapanlar hep bişey giydiremediklerinş sadece sıfır kollu zıbın ve alt pijama ile geçirdiklerini söylüyorlar yaşayıp görücez artık 😄