aleynayavz Ece5454 kaçıncı haftadan sonra duyabildiniz acaba bende almayı düşünüyorum ama bu sefer duyamazsam diye de korkmuyor değilim
Ece5454 aleynayavz 14 de denedim derinden geliyordu 16 da net duymaya başladım. Yani şöyle bende başta ararken panik oluyordum bulamazsam bilmem ne diye de. Önceden bi kaybım var ondan dinlemek beni rahatlatıyor
aleynayavz Ece5454 benimde önceden bir kaybım var üzerinden 5 sene geçip tedaviler olumsuz olduktan sonra gelen mucizem 🥰 Doktorumuz ayda bir kontrol veriyor bende çok merak ediyorum 17+1 iz alsam mı bilemedim siz hangisini kullanıyorsunuz acaba
anne5 Bende kullandım çok rahatlatıcı birşey diyebilirim ☺️ 12. Haftada kullanmaya başladık çok derinden geliyordu sonra daha netleşiyor tabi şuan 31 haftaligim bebek hareketli olduğu için artık kullanmıyorum ☺️
Ece5454 aleynayavz Vzn 530b kullanıyorum memnunum. Benim de öyle maalesef başka doktora gidip sürekli strese girip masrafa sokmak istemiyorum kendimi ondan aldım sırf :) haftada 1-2 bakıyorum :)