Bu bebeşer bozuk diyorum kimse inanmohor. Beni. Kızım da aynı şekildeydi. 3 atlık olduğumda doktor kontrolünde kilo alımı az olunca ve öğle uykusu olmayınca (sabah 8 de uyanıp akşam 9 da uyuyordu.) Öğlen mama ya başlattı doktor. Mama verip emziriyordum. Az da olsa uyudu. 7 aylık olduk. Hala tam düzenli öğle uykusu yok ama en az 1 saat uyuyor en azında. Doktorunuza danışın öğlen mamayla uyur belki