Tgbclk 34 haftalık hamileyim ara ara adet sancısı gibi ağrılarım oluyor geçiyor özellikle gece yatarken ve sabah kalktığımda oluyor geçen hafta nstye girmiştim sancı çıkmadı bu haftalarda adet sancısı gibi ağrıları olanlar oldu mu acaba
boncuuuu_ Tgbclk Bende 34 haftalığım adet sancısı gibi sancılarım oluyordu geçen hafta nst’ye girdim sancı çıkmadı benimde özellikler geceler ve sabah uyandığımda sancım oluyor
Alynq Tgbclk ben de 34 haftadayım benim de dün gece oldu daha, ara ara da oluyor ama kısa sürüyor korkmayın bence normaldir birkaç hafta sonrasındaki doğuma vucut kendini hazırlıyor
Greenleaf Tgbclk bende 34+4 üç daha nst ye girmedim belki çarşamba alır doktorum, ama adet sancısı gibi bel ağrısı bende de var neredeyse 1 haftadır
Tgbclk boncuuuu_ valla içim rahatladı sağolun gün içinde olmuyor sabah ve gece yatarken anlam veremiyorum o ağrıyla uykuya dalıyorum uyandığımda geçmiş oluyor ama korkutuyor beni çok bebek kafası aşağıda acaba ondan olabilir mi sizinkinin pozisyonunu nasıl
boncuuuu_ Tgbclk Bizim pozisyonda kafa aşağı bildiğim kadarıyla rahim kendini doğuma hazırlıyor o yüzden kasılmalar yalancı sancılar oluyor
Tgbclk Alynq evet benimki 10 dakika falan sürüyor sonra rahatlıyorum geçiyor bacaklarıma kadar vuruyor o ağrı nerdeyse vücut kendini doğuma hazırlıyor dediğiniz gibi yeni başladı bu ağrılarım çünkü
Maybeybi Bende şu an 34+4üm 32den beri geceleri ve sabah uyanınca ağrılarım oluyor. Benimki yan yatıyor bi de sırt üstü yatınca çok rahatlıyorum. Yan yatmak resmen işkence bazen nefesim kesiliyor tekrar sırt üstü dönüyorum 🙄