Sydausta13
İlk Doğumumda kızım 41 haftada gelince buda öyle olur düşüncesi var sanırım😂🙈 herşeyi hazır canım bi kaç bişey eklicem sadece hepsi yıkandı ütülendi güzel beyaz bezlere sarıp valizlere kaldırdım😊 eksikleri de tamamlayıp öyle odasını, dolabını, hastane çantası, oda süsleri olarak hazırlık yaparım diye düşündüm ama nasip tabi 27 deyim Şuan 30 da kontrolüm var duruma göre erkene de alabilirim tabi