Bence bu süreçte kendinize dikkat edin biraz dinlenmeye çalışın eğer olma ihtimali varsa,rabbim boş cevirmesin inşallah bende öyle bişe olmadı ama siz hislerinize güvenin belki bir yakininiza danışabilirsiniz ya da bı kaç gün içinde doktora görünme şansınız varsa kendinizi yormadan bı gorunebilirsiniz, ama annelik hissi kolay kolay yaniltmiyor. o yüzden lütfen netlestirene kadar iş yapmayin ufak bı ev işi bile etkiliyebiliyor korkutmak gibi olmasın ama ilk haftalarimda tehlike atlattigim için söylemek istedim