Babyada istersen yap, belki ikinci yumurtlamayi görürsun. Sana bi tavsiye vereyim ama, yumurtlama testi evet guzel onemli gunu degerlendiriyosun fakat stres yaptirmaktan baska bi ise inan ki yaramiyo. Testi yaosan da yapmasan da bir gun ara ile iliski olmali. E testi yapmanin ne anlami kaliuo o zaman ki kadina stres yaptiriyoken bide. Yumurtlamayi degerlendirdiginde o ay kesin hsmileyimdir diyisun ama regli olunca olan kendine oluyo.. maalesef cok cok yasadim bunu 😔 ama şoyle yap, tedti bu iki ay daha kullan yumurtlama gördugun zaman kendinde ne gini degisiklikler var ne belirtiler var onu gozlemle. Sonra test yapmayi biraktiginda bu belirtilerden yunurtlama doneminde olsugunu anlamis olursun. Mesela ben de yumurtlama doneminde seffaf akinti sicak basmalari felan olurdu. Baktim her yumurtlama da bu oluyo sonra testi biraktigimda bu belirtilerim olunca ordan anliyodum yumurtlama donemimin oldugunu. Hemde strese girmiyidum boylece. İnan ki bu testler stres yapmaktan bi halta yaramiyo emin ol aylarca denedim bu testleri hel aldim kullandim evde cok kagit vardi ocak subak mart diye yaltigim testleri kagitlara yapistiriyodum cunku o kagitlari hile yeni attim çöpe yani sen dusun 🤦🏻♀️ bi surecsonra sende anlicaksin stres yaptigini birakmak isticeksin sonra ☺️ tabiki umarim yardimci olur sana ama bana maalesef olmadi hic bi problemimiz olmadigi halde. Cok sukur testleri biraktiktan aylar sonra ogluma hamile kaldim simdi onu bekliuirim. Ve evet dogal yolla süpriz sekilde oldu. Cunku hamile kalmanin en en en buyuk dusmani stres. Stresten uzak durdun ku Allahim izniyle olur insallah ☺️