Merhaba dün doktor kontrolüm vardı 10+4 haftalık bebeğim 3 hafta sonra kontrol verdi ozaman geldiğinde ikili tarama testi yapicaz dedi bende fetal genetik testini sordum evet onuda yapabiliriz durumunuz varsa daha iyi dedi 300 400 dolar mis yurtdisina gidiyor dedi Türk parasına baktığınızda 12 bin fln yapıyor sizlerin fikirleri nasıl acaba ikili taramami fetal genetik testimi