Merhaba ben 11 haftalık hamileyim. Dün gece canım aşırı çiğ köfte istedi ve yedim. Etsiz olarak tabiki. Normalde yasak sanırım ama bir sıkıntı olur mu sizce? Aşırı rahatsız oldum kafama taktım sonrasına keşke yemeseydim dedim ama canım çok istemişti. Umarım bir sorun olmaz.