30+3 haftalik ikinci gebeligim ve vajinamda asiri hissediyorum her hareketini ve baski yapiyor fazla ayakta kaldigim zmn .ayriyetten sicaklar geldi ve tansiyonum cok dusuyor sicaklarda nefes alamiyorum sanki 32 haftadq gel dedi doktorum bakalim ne dicek bende sorucam