Kızlar bende yolculuk yapacağım haziranda doğumum ama sezeryan olacak ilki de öyleydi. 9 saatlik yolculuk yapacağım kendi arabaımızla ama dikişlerim vs beni zorlar mı onu hiç hatırlamıyorum ne kadar zamanda tam ayaklandım 10-15 gün sonra rahat gidebilir miyim?