26ilayda Beta değerim istenilen artışı göstermiyor sanırım dış gebelik yaşıyorum Salı günü doktor kontrolüm var. Bu süreç nasıl ilerliyor adetim gecikeli 1 hafta oldu.
momofmychildren 26ilayda kese göründü mu göründüyse dış gebelik olabilir ama görünmediyse kimyasal gebeliktir