esolinaaaaa canım çok normal aslında hamilelikte düşük tansiyon isteniyor benim hep 9a6. Arada çıkıyor ama genelde o şekilde. Sordum doktoruma 8 en düşük max 13 olmalı tansiyon dedi. Arada düşmesi seni korkutmasın uzan dinlen. Vücut hamileliğe alışmaya çalışıyor.