Kızlar cahilliğime verin şimdi ben 47 gün önce sezaryen doğum yaptım emzirdiğim için hap içemiyormuşum ,aylık iğneler de adet olunca yapılıyormuş diye okudum(doğru mu bilmiyorum) ee ben kim bilir ne zaman adet olucam.Kondomu da eşim kabul etmiyor ben nasıl korunucam ve hemen mi korunmak gerekiyor siz hangi yöntemle korundunuz helpp