Aysegul34ey ben de kullanıyorum. İçebilmemin tek yolu su, ilaç ve mandalina ya da portakalı aynı anda hazır edip peşpeşe ağzıma atmak şeklinde oluyor. C vitamini ile birlikte alınması öneriliyor zaten. Bir de ilacı baş ve işaret parmağımla tutarak dilimin sonuna bırakıyorum, hızlıca suyu içip iki üç dilim mandalina falan yiyorum. O kötü tadı da kâlmıyor ağızda